niedziela, 11 marca 2018

Nowe z wiosną przyszło :)

Po bardzo długiej przerwie nadrabiam błyskawicznie zaległości :)

Już za kilka dni kalendarzowa wiosna a z nią słońce przyjdzie, drzewa się zazielenią
 i od razu człowiekowi lżej na duszy i sercu będzie.

W domu po długiej podróży czekała na mnie nowa kolekcja
 UHK Gallery - Desert Rose

Może zbiorę się i zrobię w któryś dzień relację z tego co zobaczyłam i przeżyłam,
 bo opisać się nie da żadnymi słowami ;)

A teraz już pierwsze kartki tej wiosny...


Do jutra :)

10 komentarzy:

  1. Cudowne kartki! Mały chochlik się wkradł - wiosna przyjdzie, a nie jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ,wiosenne i przestrzenne kompozycje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kartki ,wiosnę widać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki przepiękne! Dobrze, że już pani wróciła, bo brakowało mi inspiracji na blogu:) A kwiatki pani roboty czy kupione? Jeśli tak - to gdzie? Mam duży problem z kwiatami, sama nie robię - bo jestem zbyt niecierpliwa, a w sklepach scrapbookingowych takich pięknych nie widziałam... Pozdrawiam wiosennie i ciepło. Bożena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Bożenko to kwiaty Primy, przywiozłam je z USA. Prosze popatrzeć na stronie www.iamroses.com uwielbiam tę stronę, kwiaty przychodzą z Tajlandii, ale bardzo szybko ok 7-10 dni, koszty wysyłki w zalezności od ilości kwiatów więc jak mało zamawiam czasem płacę 3 dolary, płatność kartą chyba. Jesli chodzi o kwiaty Primy to spory wybór ma:
      http://www.fifirifi.pl/pl/c/Kwiaty/97
      i jak na rynek polski to doś przystępne ceny. Jak cos to prosze pisać, ile mogę doradzę, bo też nie wszystko wiem :)

      Usuń
  5. Absolutely stunning cards and gorgeous embellishments -love the stitched layers
    Carol x

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki piękne :) Kwiaty na nich cudne :) Od razu na sercu i duszy robi się weselej i cieplej gdy Pani wróciła :) Pani Dorotko , niech Pani nadrabia zaległości , bo jesteśmy spragnieni Pani pięknych prac :) Mam nadzieję , że ma Pani miłe wspomnienia z podróży i już nie mogę doczekać się relacji :)
    Pozdrawiam cieplutko - Ala M .

    OdpowiedzUsuń