czwartek, 10 marca 2016

Elegancki album

Witajcie,
dzisiejszy album zrobiłam z bardzo eleganckiej kolekcji

Papiery są w odcieniach czerni i szarości a dodatki do nich w delikatnej zieleni.
Nie widząc jeszcze dodatków od razu wiedziałam, 
że połączę te trochę smutne papiery z czerwienią.
Stemplowane kwiaty pomalowałam płynną akwarelą. 
Okładkę i taga zdobią krwisto czerwone kwiaty.

Cały komplet będzie pamiątką na 40-te Urodziny.

Zobaczcie jak się prezentuje...






















Pozdrawiam,
Dorota


7 komentarzy:

  1. Cudowny! Podoba mi się kontrast czerwonych kwiatów i szarości papieru. Przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudo Dorotko, pakuj sie juz do tej irlandii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ostatnio walizki nawet nie wkładam do pawlacza :P

      Usuń
  3. Pisałam już wcześniej komentarz, ale jakoś go nie widzę :-(
    Album piękny, jesteś MISTRZYNIĄ!!! Podziwiam. Iwona K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze pięknie u Ciebie :0 Cudny album genialne połączenie szarości z czerwienią można oglądać i oglądać :)

    OdpowiedzUsuń