czwartek, 18 września 2014

Sekret

Na blogu Scrapki.pl trwa tydzień inspiracji.
W tym miesiącu robimy prace związane ze słowem SEKRET.

Mój SEKRET zamknęłam w małym albumiku, 
który może być przeznaczony na zdjęcia albo wykorzystany na pamiętnikowe wpisy. 
Kolekcja papierów Primy - Epiphany jest idealna 
na stworzenie takich prac.






Albumik wewnątrz nie jest bogato zdobiony, 
jeśli ktoś z Was ma te papiery zrozumie 
dlaczego szkoda mi było zasłonić każdego skrawka tej pięknej kolekcji.

Albumik jest mały, ma wymiary 21/15 cm.
Okładkę ozdobiłam kwiatami i dodatkami z tej kolekcji 
a zamiast standardowego ćwieka przy wstążce do zawiązywania
 przykleiłam cudownego wielkiego kaboszona :)





Pozdrawiam Was serdecznie i życzę wielu twórczych dni :)
Dorota

13 komentarzy:

  1. Beautiful album. Thanks for showing Anneke.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hermoso! me encanta lo que haces :-) Besos desde Salamanca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajeczny i klimatycznie u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest cudowny, wspaniale wydobyłaś charakter i urok tej kolekcji! :) Boski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda ze kolekcja Epiphany jest wyjatkowa:-) Przepieknie ją wykorzystalas - sekretnik jest przepiekny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie przecudny ;) W sam raz na małe i większe sekreciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie dobrałaś papiery do tematu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny, to prawdziwa inspiracja w temacie "sekret", bardzo mi się podoba klimat tego albumu!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny - uwielbiam , kiedy sięgasz po czerń, Dorotko!!!

    OdpowiedzUsuń